Standard Delegacyjny w Dąbrowie Górniczej
Regulamin Obiektu na rok 2020.
STANDARD DELEGACYJNY TO OBIEKT HOTELOWY MONITOROWANY ZA POMOCĄ OBRAZU I DŹWIĘKU W PRZESTRZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH.
Recepcja Standard prosi o zgłaszanie informacji miejsca z którego Państwo przyjeżdżacie, oraz swojego ewentualnego złego samopoczucia. Recepcja służy pomocą gdyż posiada niezbędną wiedzę w ramach przeciwdziałania Koronawirusa. Maski antyseptyczne są do pobrania w recepcji nieodpłatnie.
-1-
- Regulamin obowiązuje na terenie całego obiektu oraz posesji i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających. Obsługujemy tylko osoby powyżej 18 roku zycia.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu Standard Delegacyjny, natomiast najemca pokoju „Gościem”. Dotyczy również podmiotów gospodarczych.
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług hotelowo restauracyjnych, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Standard Delegacyjny i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej podczas meldowania. Poprzez podpis na karcie rejestracyjnej Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Również kiedy jako osoba faizyczna reprezentuje podmiot gospodarczy lub przebywa wskutek pobytu delegacyjnego zarezerwowanego przez podmiot.
- Regulamin Standard Delegacyjny dostępny jest w każdej chwili w recepcji oraz na stronie www.hotelstandard.pl
- Recepcja Standard Delegacyjny czynna jest w ramach obsługi bezpośredniej Check in – Check Out od 8.00 do 22.00 Rezerwacje przyjmowane są całą dobę. Akceptowanie rezerwacji odbywa się w czasie niezbędnym dla ich potwierdzenia.
-2-
- Rezerwacji można dokonać poprzez internet, telefonicznie bądź też osobiście w recepcji Standard Delegacyjny. Rezerwacja jest skuteczna i wiążąca dla Standard Delegacyjny, tylko gdy jest potwierdzona przez pracownika recepcji. Usługa hotelowa jest odpłatna w formie i terminie o którym decyduje recepcja Standard Delegacyjny.
- Pokoje w Standard Delegacyjny wynajmowane są na doby hotelowe.
- Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 i kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Wszystkie rezerwacje z określonym terminem są rezerwacjami bezzwrotnymi i Recepcja ma prawo naliczyć pełną odpłatność za jej dokonanie, z pominieciem kosztów śniadania.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji, najpóźniej do godziny 8.30 w dniu kończącego się pobytu. Standard Delegacyjny może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku braku dostępności pokoi lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Przedłużenie godzinowe /jeśli to możliwe/ doby hotelowej, wiąże się z dodatkową opłatą. 1 h 25 zł.
- Podczas wymeldowania Gość zobowiązany jest do oddania klucza w recepcji.
-3-
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości a w przypadku booking.com lub innego pośrednika, imiennego dokumentu potwierdzającego dokonanie rezerwacji, oraz wypełnienie i podpisanie karty rejestracyjnej.
- Standard Delegacyjny zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa w godzinach po 22.00 oraz jeśli jest pod wpływem alkoholu lub innych środków psychoaktywnych, a także jeśli jego wygląd zewnętrzny budzi obawy sanepidemiologiczne.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby, które nie są zameldowane w Standard Delegacyjny mogą w nim gościnnie przebywać na zaproszenie Gościa do godziny 8.00 do 18.00
- Dodatkowe opłaty wynikające z pobytu Gość reguluje dniu przyjazdu lub bezpośrednio po usłudze o czym decyduje recepcja.
- W przypadku nieprzybycia Gościa do obiektu w terminie rezerwacji Standard Delegacyjny nie zwraca kwoty wpłaconej zaliczki.
-4-
- Usługi świadczymy zgodnie z regulaminem Standard Delegacyjny
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Standard Delegacyjny ma obowiązek zapewnić:
• warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
• bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
• profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez obiekt,
• sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
• zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte. - Na życzenie Gościa Standard Delegacyjny świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
• budzenie o wyznaczonej godzinie,
• wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku własnego w trakcie pobytu. - Na życzenie Gościa Standard Delegacyjny świadczy odpłatnie następujące usługi:
• skanowanie i drukowanie dokumentów,
• śniadanie,
• parking,
• możliwość przechowywania w sejfie hotelowym cennych przedmiotów, dokumentów, pieniędzy.
-5-
- Śniadanie w Standard Delegacyjny serwowane jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6.00 do 8.30 w bufecie na parterze. Obiadokolacje Firmowe serwujemy od 18.00 do 19.30
- Wynoszenie szkła oraz produktów śniadaniowych do pokoju jest zabronione. Wyjątkiem jest sytuacja ustalona z recepcją Standard Delegacyjny
- Cisza nocna na terenie obiektu obowiązuje od godziny 22.00 do godziny 6.00.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z naszych usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.
- Recepcja może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które naruszają Regulamin.
-6-
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
- Każdorazowo gość opuszczając pokój ma obowiązek sprawdzić zamknięcie drzwi, okien i pozostawić klucz w recepcji.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach wszelkich urządzeń elektrycznych i innych podobnych nie stanowiących wyposażenia pokoju, a w szczególności grzałek i czajników elektrycznych. Ładowarki telefoniczne można używać tylko pod bezpośrednim nadzorem ich właściciela. Niedopuszczalne jest pozostawianie ich włączonych na noc i podczas opuszczania pokoju.
-7-
Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, a także papierosów elektronicznych. Za nieprzestrzeganie zakazu, recepcja ma prawo obciążyć gościa lub
podmiot będący płatnikiem usługi hotelowej dodatkową opłatą w wysokości do 1000 zł. Z tytułów kosztów dezodoryzacji pokoju oraz wyłączenia go z zasobów usług na czas odświeżania.
Za wyrzucanie do koszy na terenie terenu standard delegacyjny przywiezionych, śmieci w tym butelek, konserw, puszek oraz innych opakowań i odpadów recepcja ma prawo naliczyć dodatkową opłatę z tytułu ich wywiezienia w wysokości od 50 zł. Do 200 zł. W zależności od ich ilości i wielkości. Wszelkie odpady i nieczystości gość powinien pozostawiać w pokojach.
-8-
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa, znalezione przez personel Standard Delegacyjny będą przechowywane przez okres 1 miesiąca.
- Na terenie Standard Delegacyjny znajduje się płatny, monitorowany, niestrzeżony parking. Opłatę za parking należy uiścić w recepcji.
- W naszym obiekcie zwierzęta nie są akceptowane.